Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
Axa Prioritara III „Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”
Domeniul Major de Intervenţie 1 „Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor”
Operaţiunea 1 „Sprijinirea accesului la broadband şi la serviciile conexe”
Titlu proiect: TIC – Reusita in afaceri
SMIS: 43514
Beneficiar: SC Indice Consulting and Management SRL
Nr. inreg.20/ 12.06.2014
ANUNT DE PARTICIPARE
Nr. 6
SC Indice Consulting and Management SRL anunta achizitia de servicii de semnatura electronica, cod CPV – 79132100-9 Servicii de certificare a semnăturii electronice prin procedura de achizitie directa in cadrul proiectului „TIC – Reusita in afaceri”.
- Date privind Achizitorul :
- Obiectul contractului: Achizitia si implementarea de solutie de semnatura electronica
- Sursa de finantare a contractului care urmeaza sa fie atribuit: Proiectul este co-finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala si prin bugetul national in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
- Pret estimativ: 1.100,00 lei (fara TVA)
- Durata contractului: solutia de semnatura electronica va fi implementata pana la 22.07.2014
- Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
- Specificatii tehnice
- Modul de prezentare si depunere a ofertelor
- Oferta tehnico-economica – in original
- Persoana de contact: Dna Carmen Constantin, telefon 021/320.61.75, fax: 021/320.61.67, e-mail: bucuresti@indice.ro.
- Alte informatii:
- Pretul contractului de achizitie va fi ferm si nu se va schimba pe intreaga perioada de derulare a contractului;
- Limba in care trebuie redactate ofertele: Romana.
SC Indice Consulting and Management SRL
Adresa: Str Foisorului nr 122-124, et S1, birou 5, sector 3, Bucuresti
Persoana de contact: Dna Carmen Constantin, Responsabil achizitii
Telefon : 021/320.61.75
Fax : 021/320.61.67
E-mail: bucuresti@indice.ro
Denumire |
Specificatii tehnice minime |
Pret unitar Lei (fara TVA) |
UM |
Cant |
Pret maxim estimat Lei |
Perioada de desfasurare |
Solutie de semnatura electronica |
Kit semnatura electronica: |
1.100,00 |
buc |
1 |
1.100,00 |
pana la 22.07.2014 |
Ofertantii interesati vor trebui sa transmita urmatoarele documente:
Ofertele trebuie sa fie depuse pana la data de 19.06.2014 ora 17:00 la sediul Achizitorului, cu adresa in Str Foisorului nr 122-124, et S1, birou 5, sector 3, Bucuresti.
Data: 12.06.2014 Administrator,
Mariana Mata e Carlos Pessoa de Carvalho