Acquisitions

Achizitie de servicii de realizare retea LAN

Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
Axa Prioritara III „Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”
Domeniul Major de Intervenţie 1 „Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor”
Operaţiunea 1 „Sprijinirea accesului la broadband şi la serviciile conexe”
Titlu proiect: TIC – Reusita in afaceri   
SMIS: 43514
Beneficiar: SC Indice Consulting and Management SRL

Nr. inreg.3/ /03.04.2014

 

ANUNT DE PARTICIPARE
Nr.3

 

SC Indice Consulting and Management SRL anunta achizitia de servicii de realizare retea LAN cod CPV – 32410000-0 -Reţea locală prin procedura de achizitie directa in cadrul proiectului „TIC – Reusita in afaceri ”.   

  1. Date privind Achizitorul :

    SC Indice Consulting and Management SRL
    Adresa: Str Foisorului nr 122-124, et S1, birou 5, sector 3, Bucuresti
    Persoana de contact: Dna Carmen Constantin, Responsabil achizitii
    Telefon : 021/320.61.75/76
    Fax : 021/320.61.67
    E-mail: bucuresti@indice.ro

  2. Obiectul contractului : Servicii de realizare retea LAN.
  3. Sursa de finantare a contractului care urmeaza sa fie atribuit: Proiectul este co-finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala  si prin bugetul national in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
  4. Pret estimativ: 2.350,00 lei (fara TVA).
  5. Durata contractului: pana la 22.06.2014
  6. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
  7. Specificatii tehnice
  8. Denumire

    Specificatii tehnice minime

    Pret unitar Lei (fara TVA)

    UM

    Cant

    Pret maxim estimat Lei

    Perioada de desfasurare

    Realizare LAN

    Creare topologie retea pentru aproximativ 10 calculatoare
    Cablarea tuturor calculatoarelor
    Sertizare si aranjare cabluri in rack
    Conectare calculatoarelor la switch/server

    2.350,00

    serv

    1

    2.350,00

     

    23.04.2014-22.06.2014

     

    Dupa prestarea partiala/totala a serviciilor, Prestatorul va intocmi si inmana Achizitorului un raport de prestare servicii in care sa se regasesca toate serviciile prestate in perioada de raportare.

  9. Modul de prezentare si depunere a ofertelor

    Ofertantii interesati vor trebui sa transmita urmatoarele documente:

    • Oferta tehnico-economica – in original;
    • Original sau copie legalizata dupa certificatul constatator din care sa reiasa specializarea pe serviciile ofertate.
  10. Ofertele trebuie sa fie depuse pana la data de 14.04.2014 ora 13:00 la sediul Achizitorului, cu adresa in Str Foisorului nr 122-124, et S1, birou 5, sector 3, Bucuresti.

  11. Persoana de contact: Dna Carmen Constantin, telefon 021/320.61.75/76, fax: 021/320.61.67, e-mail: bucuresti@indice.ro.
  12. Alte informatii:
    • Pretul contractului de achizitie va fi ferm si nu se va schimba pe intreaga perioada de derulare a contractului;
    • Limba in care trebuie redactate ofertele: Romana.

 

Data: 03.04.2014                                                                            Administrator,

                                                                       Mariana Mata e Carlos Pessoa de Carvalho