Achizitii

Achizitie de echipamente TIC

Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
Axa Prioritara III „Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”
Domeniul Major de Intervenţie 1 „Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor”
Operaţiunea 1 „Sprijinirea accesului la broadband şi la serviciile conexe”
Titlu proiect: TIC – Reusita in afaceri   
SMIS: 43514
Beneficiar: SC Indice Consulting and Management SRL

Nr. inreg 2/03.04.2014

ANUNT DE PARTICIPARE
Nr. 2

SC Indice Consulting and Management SRL anunta achizitia de echipamente TIC cod CPV – 30200000-1 Echipament si accesorii pentru computer , 48820000-2 Servere prin procedura de achizitie directa in cadrul proiectului „TIC – Reusita in afaceri ”.

  1. Date privind Achizitorul :
  2. SC Indice Consulting and Management SRL
    Adresa: Str Foisorului nr 122-124, et S1, birou 5, sector 3, Bucuresti
    Persoana de contact: Dna Carmen Constantin, Responsabil achizitii
    Telefon : 021/320.61.75/76
    Fax : 021/320.61.67
    E-mail: bucuresti@indice.ro

  3. Obiectul contractului : Achizitia de echipamente TIC: laptop, server, sistem  de calcul, monitoare, webcam, imprimanta multifunctionala, sursa neintreruptibila de tensiune (UPS), switch 24P cu management, router, mount rack 19, conector RJ45, cablu retea interior Cat.5E.
  4. Sursa de finantare a contractului care urmeaza sa fie atribuit: Proiectul este co-finantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala  si prin bugetul national in cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.
  5. Pret estimativ: 36.739,35 lei (fara TVA).
  6. Durata contractului: pana la 22.06.2014
  7. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.
  8. Specificatii tehnice
  9. Denumire

    Specificatii tehnice minime

    Pret unitar Lei (fara TVA)

    UM

    Cant

    Pret maxim estimat Lei

    Perioada de desfasurare

    Laptop

    Procesor: 2530 MHz
    Memorie RAM: 4 GB
    Hard disk: 500 GB
    Unitate optică: DVD RW
    Garanţie: 24 luni

    3.430,20

    buc

    4,00

    13.720,80

     

     

     

     

    23.04.2014-22.06.2014

    Server

    Procesor: 2130 MHz
    Memorie RAM: 4 GB
    Hard disk: 600 GB
    Unitate optică: DVD RW
    Garanţie: 36 luni

    8.517,90

    buc

    1,00

    8.517,90

    Sistem de calcul

    Procesor: 3060 MHz
    Memorie RAM: 4 GB
    Hard disk: 500 GB
    Unitate optică: DVD RW
    Garanţie: 36 luni

    2.743,50

    buc

    1,00

    2.743,50

    Monitoare

    Diagonala ecran: 20 inch
    Garanţie: 36 luni

    611,40

    buc

    2,00

    1.222,80

    Webcam

    Rezolutia: HD
    Conexiune: USB
    Garanţie:12 luni

    109,10

    buc

    1,00

    109,10

    Imprimanta Multifunctionala

    Viteză printare: 31 ppm A4 
    Rezoluţie scanare: 600×600 dpi
    Garanţie: 24 luni

    4.800,00

    buc

    1,00

    4.800,00

    Sursa neintreruptibila de tensiune (UPS)

    Putere: 1200VA
    Garanţie:12 luni

    678,00

    buc

    1,00

    678,00

    Switch  cu management

    Numar porturi: 24
    Garanţie:24 luni

    2.467,20

    buc

    1,00

    2.467,20

    Router

    Conexiune: Wireless n
    Numar porturi: 4
    Garanţie:12 luni

    1.642,80

    buc

    1,00

    1.642,80

    Mount Rack 19 inch

    Dimensiune : 600×600 mm
    Numar unitati: 12U

    817,30

    buc

    1,00

    817,30

    Conector RJ45

    RJ45

    0,27

    buc

    14,00

    3,78

    Cablu retea interior

    Cat.5E

    0,77

    m

    21,00

    16,17

  10. Ofertele trebuie sa fie depuse pana la data de 14.04.2014 ora 13:00 la sediul Achizitorului, cu adresa in Str Foisorului nr 122-124, et S1, birou 5, sector 3, Bucuresti.
  11. Persoana de contact: Dna Carmen Constantin, telefon 021/320.61.75/76, fax: 021/320.61.67, e-mail: bucuresti@indice.ro.
  12. Alte informatii:
  13. -Pretul contractului de achizitie va fi ferm si nu se va schimba pe intreaga perioada de derulare a contractului;
    – Limba in care trebuie redactate ofertele: Romana.

Data: 03.04.2014                                                                                Administrator,

                                                                       Mariana Mata e Carlos Pessoa de Carvalho